SV Venray LADIESCUP, 1-2 juni 2024

Beste voetbalsters van V.V. Woudrichem,

Is jouw voetbalteam al aangemeld voor het leukste voetbaltoernooi voor voetbalsters?
Al jaren organiseert SV Venray het gezelligste dames- en meisjestoernooi op sportpark de Wieën in Venray: de Ladies Cup. Dit jaar vindt het toernooi plaats in het weekend van 1 en 2 juni 2024. De Ladies Cup wordt georganiseerd voor voetbalsters in de volgende categorieën: Dames, O20, O17, O15 en O13.

Inmiddels hebben al meer dan 35 teams zich aangemeld voor de SV Venray Ladies Cup! Een overzicht van alle aanmeldingen vind je hier. Let op: in de categorieën MO17 en MO15 zijn er nog maar enkele plekken beschikbaar.

Voetballen, kamperen, barbecueën en feesten
We zouden het leuk vinden als jullie teams zich aanmelden voor de 2024 editie. Het belooft een sportief en gezellig weekend te worden.

Vrijdagavond 31 mei: de eerste teams arriveren, installeren zich op de camping en maken zich klaar voor de feestavond.
Zaterdag 1 juni: ook teams uit de regio komen naar het sportpark van SV Venray voor de eerste poulewedstrijden. In de avond is er een lekkere barbecue en staat de tweede feestavond gepland.
Zondag 2 juni: de poules zijn op sterkte ingedeeld en de wedstrijden worden spannender. Na afloop is er voor ieder team een prijs tijdens de prijsuitreiking op ons hoofdveld.

Deelname aan het toernooi is gratis
Op onze website vind je alle informatie over het toernooi: het programma, faciliteiten (catering, verblijf en activiteiten) en natuurlijk hoe je jouw team kunt inschrijven.

Al eerder deelgenomen aan de Ladies Cup of zijn jullie enthousiast en wil je jouw team direct inschrijven? Dan vind je het inschrijfformulier hier.

Vragen? Stel ze gerust.
Door een e-mail te sturen naar [email protected]. We proberen je vragen dan zo snel mogelijk te beantwoorden.

SVVENRAY.FLYER1.jpg
SVVENRAYFLYER2.jpg