Rivierenland Jeugdtoernooi zaterdag 1 juni 2024

Uitnodiging Rivierenland Jeugdtoernooi zaterdag 1 juni 2024

Beste Sportvrienden,

Wij nodigen de jeugdteams van VV Woudrichem van harte uit voor de zesde editie van het Rivierenland jeugdtoernooi!

Het toernooi wordt door negen samenwerkende verenigingen in de regio Tiel georganiseerd:

FC Lienden, ISC Ingen, vv Kesteren, MEC ’07, MVV ‘58, GVV, Teisterbanders, Theole en RKTVC.

Alle teams van deze verenigingen nemen deel, dus het deelnemersveld is al goed gevuld en voor iedere leeftijdsgroep zijn meerdere poules, waardoor indeling op niveau mogelijk is.

Voor iedere leeftijdscategorie is één van de negen verenigingen de gastheer.

Het toernooi vindt plaats op zaterdag 1 juni 2024:

JO7     (’s ochtends)            : locatie MEC ‘07                 (Maurik)

JO8                                        : locatie RKTVC                   (Tiel)

JO9     (’s ochtends)            : locatie MVV’58                  (Meteren)

JO10                                      : locatie Teisterbanders      (Kerk-Avezaath)

JO11                                      : locatie GVV                        (Geldermalsen)

JO12                                      : locatie Theole                    (Tiel)

JO13                                      : locatie ISC                          (Ingen)

JO14  (’s middags)              : locatie MEC ‘07                 (Maurik)

JO15                                      : locatie vv Kesteren           (Kesteren)

JO16  (’s middags)              : locatie MVV’58                  (Meteren)

JO17                                      : locatie FC Lienden           (Lienden)

1. Teams worden op gelijke sterkte ingedeeld, van de laagste klasse tot de Hoofdklasse
  2. Alle teams krijgen een prijs: een grote beker
  3. Deelname is gratis

Inschrijvenwww.rivierenlandjeugdtoernooi.nl/inschrijven/

Wees snel want vol = vol!

Kijk voor meer informatie op www.rivierenlandjeugdtoernooi.nl/