Sponsorcommissie

Sponsoring is geen donatie, gift of subsidie. v.v. Woudrichem streeft ernaar om sponsoring voor beide partijen aantrekkelijk te maken. Wij zoeken naar mogelijkheden om elkaar op maatschappelijk en commercieel vlak te versterken. Wederzijdse voordelen zorgen voor een goede balans tussen de vereniging en de sponsor. Dit vormt voor ons de basis van een goede samenwerking en versterkt de band tussen sponsoren en de vereniging.

Dirk Pelicaan, Dillis de Vries, Stefhan van den Hill, Yoeri Duyzer

Meer informatie over sponsoring bij v.v. Woudrichem is te vinden onder het kopje Sponsorinfo. Voor vragen of opmerkingen betreffende sponsoring kunt u deze per mail kenbaar maken: [email protected].

Vergeet niet uw contactgegevens te vermelden, zodat wij contact met u op kunnen nemen.

Met vriendelijke groet,

De Sponsorcommissie