ClubApp

In samenwerking met VoetbalAssist.nl heeft v.v. Woudrichem een gloednieuwe mobiele app voor haar leden gelanceerd. De Voetbalassist ClubApp is nu te downloaden in de App Store en de Google Play Store.

Via de ClubApp kun je eenvoudig op de hoogte blijven van nieuws, uitslagen, programma, standen, afgelastingen en topscorers. Ook kun je via ‘instellingen’ (in het menu) en ‘favoriete teams’ (onderin) de ploegen selecteren die je extra in de gaten wilt houden.

Push notificaties
Door bij ‘Instellingen’ je eigen elftal te selecteren is het mogelijk om melding te krijgen wanneer jouw wedstrijd of training is afgelast. Ook is het mogelijk om push notificaties te ontvangen voor ‘Algemene zaken’ die de club wilt delen.

Liveblog
Een andere toekomstige feature is het volgen van de liveblog. Er kan direct verslag worden gedaan van een wedstrijd, middels een foto, een bericht of het melden van doelpunten, kaarten en wissels. Hierover later meer!

Downloaden
Zoek in de appstore naar 'VoetbalAssist ClubApp' en download de app. Zoek daarna naar v.v. Woudrichem en selecteer deze.