Vrienden van Woudrichem

De vrienden van v.v. Woudrichem is een jaar of 6 geleden opgericht om meer activiteiten en gezelligheid te gaan creëren binnen de v.v. Woudrichem.

Voor het organiseren van activiteiten is natuurlijk geld nodig en dit wordt behaald uit de jaarlijkse contributie bijdrage van €25,- die betaald wordt door de leden van de Vrienden van v.v. Woudrichem.

Het doel van deze activiteiten is naast gezelligheid creëren natuurlijk ook het genereren van inkomsten voor de v.v. Woudrichem. Het geld dat in de afgelopen jaren is opgehaald uit lidmaatschappen en activiteiten wordt altijd 100% terug gestopt in de v.v. Woudrichem. Doelen waar de Vrienden van v.v. Woudrichem onder andere aan hebben mee gefinancierd zijn:

• Gezellige lounge hoek in de kantine
  • Koelvitrine voor snacks in de kantine
  • Sponsoring van kunstgras
  • Zaalvoetballen jeugd in de winterperiode
  • Festiviteiten rondom nacompetitie 1ste elftal
  • Sponsoring bouwploeg na diefstal klus materialen

Wij hopen natuurlijk op zoveel mogelijk leden, dus iedereen die nog geen lid is en dit wel graag wenst te worden kan zich melden bij een van de Vrienden van v.v. Woudrichem, te weten Wilty Schaap, Martijn van den Heuvel Mark van Bavel, Swen Weusthof, Luca Kamp en Thom van Ballegooijen.