Vertrouwenspersoon

v.v. Woudrichem wil een voetbalvereniging zijn waar iedereen graag naar toe komt en met plezier voetbalt.

Dat betekent dat we met elkaar binnen de vereniging er alles aan willen doen om zaken als treiteren en pesten, agressie en geweld, discriminatie, seksuele intimidatie en andere ongewenste omgangsvormen zoveel mogelijk te voorkomen Ongewenst gedrag komt overal voor en kan dus – helaas – ook binnen  onze vereniging voorkomen. Wat voor de één misschien een grapje is, kan voor de ander een ongewenste omgangsvorm zijn.

Stel je het volgende voor; je zit met een probleem. Er is iets voorgevallen op de voetbal of misschien wel daar buiten, waar je erg mee zit. Je trainer of leider kan je niet helpen.

En/of het bestuur is een te grote stap voor je, of biedt geen uitkomst om jouw probleem op te lossen.

Je hebt het gevoel er eigenlijk alleen voor te staan.

Het bestuur heeft daarom een vertrouwenspersoon aangesteld.

Een vertrouwenspersoon is iemand die je om hulp mag vragen als het niet gelukt is om een probleem op te lossen met je trainer, leider of het bestuur. Of als je niet goed weet hoe je een probleem moet aankaarten. De vertrouwenspersoon kan je dan op weg helpen en samen met jou naar oplossingen zoeken. Alles wat je vertelt aan de vertrouwenspersoon is vertrouwelijk. Dat betekent dat er van een gesprek niets naar buiten komt als jij daarvoor geen toestemming hebt gegeven.

Onze vertrouwenspersoon is Marina Zwaan.

Zoals de naam al zegt, een vertrouwenspersoon gaat uiterst vertrouwelijk om met de zaken die jij aan haar kwijt wil.

Marina is telefonisch en per mail bereikbaar

Contactgegevens vertrouwenspersoon

Marina Zwaan