Prijsuitreiking Grote Clubactie 2023

30 december 2023 9:00

Onlangs werden alle verkopers in het zonnetje gezet en bedankt voor hun aandeel in het mooie resultaat van € 3.189 dat vv Woudrichem mocht ontvangen vanuit de Grote Clubactie 2023.

Topverkopers

Bij de individuele verkopers eindigde Tjeu van Vuuren op de eerste plaats met maar liefst 133 verkochte loten. Tweede eindigde Noël van Wijk met 64 loten en Dex van Drunen eindigde als derde met 55 loten. Onze voorzitter Hanno had de eer om de prijswinnaars persoonlijk toe te spreken en hun prijzen te overhandigen.
Groep.jpg

Tjeu.jpg
Groep2.jpg

Topteam

De teambattle was spannender, hierbij kwam nummer twee JO14-2  slechts 10 loten tekort voor de eerste plaats. JO-9-1 ging er hierdoor met de frietprijs  vandoor en werd in de kantine getrakteerd op friet met snacks.

Teambattle.jpg

Alle verkopers en kopers, nogmaals bedankt voor jullie hulp!

Met de opbrengst kunnen diverse activiteiten georganiseerd worden in 2024 en materialen worden aangekocht voor onze jeugdafdeling. Hierdoor houden we de sport betaalbaar voor iedereen!

Organisatie Grote Clubactie vv Woudrichem.