VV Woudrichem Erkend Leerbedrijf

19 september 2023 19:30

Na een goed gesprek zal ook de komende vier jaar vv Woudrichem een SBB erkende vereniging zijn. Dit wil zeggen dat wij stage plaatsen aan kunnen bieden aan MBO Sport en Bewegen studenten op niveau 2,3 en 4. Denk hierbij aan het trainen/coachen van een team, ondersteunen bij trainingen of het doen van verschillende activiteiten binnen de vereniging.

Als club zijn we ontzettend blij met deze verlenging en we zullen dan ook actief gaan proberen om potentiële studenten aan ons te binden om hun stage bij te gaan lopen.

Zie je dit bericht en zoek je nog een stage plaats? Meld je dan aan door een bericht op onze ‘Facebook Messenger’ of via een DM op Instagram. Ook kun je ons bereiken via de site, door HIER het contactformulier in te vullen.