Lotenverkoop Grote Clubactie 2020

17 september 2020 17:00

Reeds jaren doet v.v. Woudrichem mee aan de Grote Clubactie en daar vormt 2020 geen uitzondering op.

Een lot kost € 3,-. Van de opbrengst gaat maar liefst 80% (ofwel € 2,40 per lot) naar onze clubkas! Bovendien maken lotenkopers kans op fantastische prijzen met als hoofdprijs een geldbedrag van € 100.000, -, een Seat MII electric, reischeque van € 2.500, -, etc. Tevens zijn er superloten te koop voor € 150,-. Leuk om met uw bedrijf te kopen en zo de club te sponsoren!

Het officiële landelijke startsein voor de verkoop is door de organisatie (Grote Clubactie) vastgesteld op Zaterdag 19 September 2020. U wordt daarom ook verzocht uw loten niet voor 19 September te kopen.

De leden zullen op een verantwoorde manier loten gaan verkopen, die veilig is voor zowel de verkopers als de kopers. Dit kan zijn met je telefoon via clubactie.nl/lot of doormiddel van het scannen van een QR-code.

QR.png

(Deze code staat ook op het verkoopboekje)

Ook aan de seniorenteams wordt gevraagd hun steentje bij te dragen, bijvoorbeeld door het (ver)kopen van de superloten. Daarnaast organiseert v.v. Woudrichem ook een eigen verkoopwedstrijd: de beste 3 verkopers vallen in de prijzen.

Met vriendelijke groet,

de Clubcoördinator