Woudrichem - ONI 1-1

Middelvaart 1 C
4285WS
WOUDRICHEM

Na de winst partij in Dongen kwamen nu de mannen uit s’Gravenmoer naar het Bolwerk. Een wedstrijd waarin de 0 – 0 lang op het scorebord bleef staan. Toch had wat kansen betreft ook 2 – 2 bij rust kunnen staan. Reeds in de 2e minuut kreeg Danny de kans om de score te openen maar hij schoot de bal over. Aljan moest tot drie keer toe middels zeer snelle reflexen redding brengen. Het was een gelijk opgaande wedstrijd. Ondanks de missers in de verdediging, concentratie probleem, wisten we de zaken onder controle te houden.

De tweede helft was amper begonnen of ONI opende de score. Een aanval vanaf de rechterkant werd door Blom keurig binnen gewerkt. 0 – 1. Een kwartier later een aanval onze mannen over rechts waarbij de bal voor het doellangs ging. Het was de van links inkomende Bory die de balkeurig binnen werkte en zo de stand weer in evenwicht bracht. De ingevallen Luca werd op snelheid binnen de 16 meter gebied ten val gebracht. De goed leidende scheidsrechter de Gans kon niets anders doen dan naar de stip wijzen. Op de tribune werd het reeds als een zekerheid je bekeken dat de 2 – 1 een feit zou zijn. Hoe anders kan het gaan. De strafschop werd door de keeper gestopt en we moesten alle zeilen bijzetten om ONI van scoren af te houden. We kregen nog een kans maar de bal kwam tegen de lat en ging terug het veld in. Zo kwam de eindstand op het scorebord toen de scheidsrechter voor het einde floot.

Volgende week uit naar BLC en dus naar sportpark Meerendonk in Den Bosch. Een niet te onderschatten tegenstander die we nog kennen van enkele jaren terug.