Woudrichem – Heukelum 1 – 2

Middelvaart 1 C
4285WS
WOUDRICHEM

Na de klinkende overwinning waren we vol goede moed voor deze wedstrijd. Het zou toch welkom zijn als we in deze partij ook de punten konden pakken. Wat hebben we kansen gehad om dat te bereiken. Kansen genoeg maar de afwerking was bedroevend. We kwamen in  36e minuut op gelukkige wijze op voorsprong door een gelukkige kopbal van Bori. 1 – 0  Dan zie je dat er mogelijkheden zijn maar die niet benut worden. Onze verwachting is dat het in de tweede helft moet lukken. Het tegenovergestelde gebeurde. Reeds in de 46e minuut, zo uit de kleedkamer is het Heukelum dat over links doorbreekt en de nr 8, den Hartog, heeft een goede trap in huis en zet de stand op 1 – 1. Vanaf de zijkant zie je dan hoe het niet moet. De voorhoede blijft voorin hangen en verdedigd niet mee. Wat de week eerder wel gebeurde liet men nu achterwege. Bij een afgeslagen aanval snel terug naar je eigen speelhelft en van daar uit opnieuw de bal veroveren en opnieuw aanvallen. Waar we bang voor waren gebeurde in de laatste minuut van de wedstrijd. Heukelum rook bloed en opnieuw was het den Hartog die keeper Thom van Ballegooijen wist te verschalken met een gericht schot op doel. 1 -2. Willen we komende zaterdag voor resultaat gaan dan moet er uit een ander vaatje getapt worden. Verdedigen begint in de voorhoede en aanvallen begint in de verdediging. Met de inzet die we kunnen brengen moet mogelijk zijn om Altena komende zaterdag met lege handen achter te laten.