GVV63 – Woudrichem 0- 1

Middelkampseweg 16
5311PC
GAMEREN

We moesten in de regen naar Gameren. Maar kennelijk ligt dat ons wel het spelen in de regen. Op het kunstgras hebben we de mannen zien knokken voor iedere meter. Danny speelde als laatste man en wist zich met bekeken spelinzicht goed te manifesteren. Uitgesproken kansen waren er weinig, maar mocht er dan een kans ontstaan, was er altijd nog Aljan die redding bracht. De rust brak aan met een 0 – 0 op het score bord.

De tweede helft breekt aan en we zien hetzelfde als in de eerste helft, veel drukte op het middenveld. Langs de lijn hoor je enkele supporters tegen elkaar zeggen degene die scoort wint de wedstrijd. Wat voel je je als supporter van onze club dan prettig als je ziet hoe in de 80e minuut het doelpunt valt. Mike werd op rechts de diepte ingestuurd en zijn voorzet wordt door Dillis op de juiste manier aangenomen. Met de bal aan de voet naar rechts wegdraaien en met links uithalen. De 0 – 1 werd met gejuich ontvangen door de meegekomen woerkummers. We waren het eens langs de lijn dat door het harde werken de overwinning terecht was.

Komende week krijgen we Zwaluwe op bezoek op het bolwerk. Met de instelling van en het elkaar bijstaan als er iets fout gaat, moeten we in staat zijn om thuis ook de overwinning binnen te halen. In deze klasse kan iedere club van elkaar winnen of verliezen. Het voor elkaar gaan en knokken zal dan veelal beslissend zijn.