VV Woudrichem winnaar actie ‘Verduurzamen Maatschappelijke Gebouwen’

20 april 2022 10:45

Recentelijk hebben we jullie, onze leden, gevraagd je stem uit te brengen op onze vereniging in het kader van de actie ‘Verduurzamen Maatschappelijke Gebouwen’ van de Rabobank. Hieraan hebben jullie massaal gevolg gegeven met als prachtig resultaat dat we van de Rabobank te horen hebben gekregen dat we zijn uitgeroepen tot winnaar van deze actie.

Dit betekent dat de Rabobank een aanzienlijke bijdrage gaat leveren aan de kosten van de zonnepanelen die binnen afzienbare tijd op ons sportpark geplaatst zullen worden. De officiële communicatie van de Rabobank hierover zie je hieronder.

Een prachtig resultaat dus, daarom enorm bedankt voor je stem.

Bestuur VV Woudrichem

Verduurzamen maatschappelijke gebouwen

Goed voor jou & goed voor jouw omgeving

Beste,

Maatschappelijke gebouwen vervullen een belangrijke functie in ons dorp, stad of gemeente. Als coöperatieve Rabobank willen we onze klanten helpen om te verduurzamen. Daarom zijn we heel blij met jullie deelname aan de actie 'Verduurzamen maatschappelijke gebouwen'.

Met veel plezier delen wij jullie mede dat V.V. Woudrichem tot winnaar is uitgeroepen!

Het plaatsen van de zonnepanelen
Onze partner SolarNRG neemt binnenkort contact op. Zij zullen je adviseren, samen met jullie een As Built Dossier opstellen en het verdere proces afstemmen.

De donatie van Rabobank Altena Bommelerwaard vindt plaats onder de volgende voorwaarden
- V.V. Woudrichem ontvangt een donatie van maximaal 50% van de aanschaf en installatie van zonnepanelen en niet hoger dan € 13.500,00.
- Het genoemde bedrag wordt aangewend voor zonnepanelen op het dak van V.V. Woudrichem. Op verzoek van de bank moet de ontvanger van het bedrag dit kunnen aantonen.
- Het genoemde bedrag is inclusief BTW en wordt na acceptatie van de offerte van SolarNRG (As Built Dossier) overgemaakt aan V.V. Woudrichem op rekeningnummer NL15RABO0372501028.
- Rabobank kan deelnemende verenigingen en stichtingen vragen belangeloos mee te werken aan een eventuele publiciteitscampagne rondom de campagne 'Verduurzamen Gebouwen'.

Willen jullie alle voorwaarden lezen? Jullie vinden ze op onze website.

Fiscale gevolgen
Omdat de financiële bijdrage van Rabobank Altena Bommelerwaard mogelijk de fiscale vrijstelling overschrijdt, is over het genoemde bedrag wellicht schenkbelasting verschuldigd. Wij adviseren jullie om contact op te nemen met een (belasting)adviseur.

Vragen?
Hebben jullie naar aanleiding van dit bericht een vraag of opmerking? Stuur dan een mail naar [email protected].

Wij wensen jullie veel succes en plezier bij de realisatie van het plaatsen van de zonnepanelen!

Met vriendelijke groet,

Directeur coöperatieve Rabobank