Update regels ivm coronavirus

27 februari 2021 18:00

Zoals waarschijnlijk wel bekend heeft het kabinet de afgelopen week enige versoepelingen betreffende de coronaregels aangekondigd. Ook voor onze vereniging geeft dat eindelijk wat meer ruimte;

Vanaf woensdag 3 maart 2021 zijn voor jongeren en jongvolwassenen tot en met 26 jaar teamsporten weer toegestaan. Zij mogen weer sporten binnen de eigen club en in hun eigen team. Tijdens het sporten hoeven ze geen anderhalve meter afstand te houden. Competities zijn niet toegestaan..

Ook bij ons mag vanaf die datum dus weer getraind worden in teamverband voor al onze leden t/m 26 jaar. Oudere leden zullen helaas nog even moeten wachten met het hervatten van de trainingen.

Daarnaast is voorlopig de avondklok  nog gewoon geldig dus stop de trainingen op tijd zodat iedereen voor 21.00 uur thuis kan zijn.

Wij vertrouwen er op dat jullie de geldende regels in acht nemen.

Bestuur vvWoudrichem