Trainer gezocht voor de vissekoppen

13 april 2023 20:45

Komend seizoen zal de Vrouwen 1 van voetbalvereniging Woudrichem weer te vinden zijn op het Bolwerk.

Na even weg te zijn geweest, zijn de enthousiaste dames er weer klaar voor! Er mist alleen nog één ding: een net zo enthousiaste train(st)er die ons twee keer in de week wil trainen en op zaterdag aanwezig kan zijn bij de wedstrijden.

De dames hopen snel iemand te vinden, zodat ze kunnen gaan beginnen aan de voorbereiding. Zie jij jezelf de vrouwen 1 al trainen? Stuur dan een berichtje naar 0617105575
Trainster_Dames_gezocht.jpg