Prijsuitreiking Grote Clubactie 2021

22 maart 2022 18:45

Vorige maand zijn de drie verkopers met de meeste loten in het zonnetje gezet in de kantine van onze club. De eerste prijs ging net als vorig jaar naar Noël van Wijk met 223 loten, tweede werd Kyra Tromp met 44 loten, en derde Nick van der Stelt met 40 loten.

Helaas kon Nick zelf niet aanwezig zijn door Corona, maar zijn oma gelukkig wel.

GCA4.jpg GCA1.jpg

Alle drie de verkopers ontvingen een bioscoopbon voor Hollywoud in Almkerk en een tegoedbon van IJssalon Baks in Woudrichem en werden door organisatie en voorzitter hartelijke bedankt voor hun bijdrage.

Onderstaand de lijst van personen met minimaal 12 verkochte loten. Deze personen (behalve de top-3) mogen zaterdag een tegoedbon van IJssalon Baks in Woudrichem afhalen aan de bar in de kantine.

GCA5.jpg