Grote Clubactie 2021

14 september 2021 22:45

Aanstaande zaterdag 18 september gaat de Grote Clubactie weer van start!

Jeugdleden van vv Woudrichem zullen u gaan vragen loten te kopen á € 3, waarvan 80% van de opbrengst naar onze jeugdafdeling gaat. Er worden onder andere materialen, doelen en ballen van gekocht en activiteiten mee georganiseerd.

Bovendien maken lotenkopers kans op fantastische prijzen met als hoofdprijzen een geldbedrag van      € 100.000, een Seat MII electric en een keukencheque van € 10.000. Alle andere prijzen kunt u vinden op www.clubactie.nl/lotenkopers/prijzen-uitslag/

Daarnaast zijn er superloten te koop voor € 150 (= 50 loten). Leuk om met uw bedrijf te kopen en zo de club te sponsoren!

Het officiële landelijke startsein voor de verkoop is door de organisatie (Grote Clubactie) vastgesteld op zaterdag 18 september. U wordt daarom ook verzocht uw loten niet voor die datum te kopen.

Een lot (of meerdere) kopen kan als volgt:

- door invullen van een fysiek lot van een jeugdlid

- door het scannen van onderstaande QR-code met de camera van uw mobiele telefoon

- via www.clubactie.nl/lot

Wij hopen weer vele loten te verkopen en rekenen op uw steun!

QR_Grote_clubactie.jpg