UITZWAAIWEDSTRIJD

8 juni 2021 8:30

Waar het Nederlands elftal afgelopen zondag een uitzwaaiwedstrijd had in Enschede doet het eerste van Woudrichem dit zaterdag 3 juli dunnetjes over.

Op deze dag staat de afscheidswedstrijd van Piet, Danny en Corne op de planning. Een mooi moment om hen te bedanken voor hun inzet en strijd in de afgelopen seizoenen. Dit gebeurt met een wedstrijd tegen competitiegenoot ASV Arkel.
Tevens zal dit de eerste wedstrijd sinds oktober 2020 zijn en zoals de overheid NU communiceert mag er vanaf 30 juni publiek langs de lijn staan, dus wij hopen iedereen op deze dag weer te mogen begroeten op 't Bolwerk.