Üsküdar weer open!

8 april 2021 9:30

Het was even schrikken half januari. Ineens was onze favoriete shoarmatent dicht, Üsküdar, trouw sponsor van onze club en adverteerder in onze clubkrant De Stormvogel. Een paar weken ervoor had hun pand nog een schitterende nieuwe voorgevel gekregen en was binnen een en ander opgeknapt. Opeens was daar die dichte deur met een klein briefje. Wat was er aan de hand?

Al snel werd duidelijk dat Suleyman en Mehmet (‘de Pizzabakker’) besmet waren geraakt met het Corona virus. Ze hadden het flink te pakken, ze hebben zelfs even op de IC gelegen.

Het herstel was (en is) een langdurig proces. Conditie was volgens Suleyman nul en inspannen lastig. Kleine stukjes lopen was al een hele opgave. Veel revalidatie in het ziekenhuis begint inmiddels zijn vruchten af te werpen. En de wil om weer aan de gang te gaan is groot. Niets doen zit niet in de aard. Dus ze gaan het weer proberen! En dat is goed nieuws, niet alleen voor hun maar ook voor de shoarmaliefhebbers onder ons. Vanaf 6 april is Üsküdar weer als vanouds geopend voor afhalen en bezorgen! We wensen hen een goed herstel en voor hun tent veel afhalers en telefoontjes afsluitend met half uurtje-drie kwartier!