Rabo ClubSupport - bedankt voor jullie steun

14 oktober 2022 17:00

Enige tijd geleden heeft de Rabo ClubSupport actie weer plaatsgevonden. Door jullie steun heeft dit wederom een leuk bedrag voor onze club opgeleverd. Zie hieronder het officiƫle bericht hierover wat we van de Rabobank hebben mogen ontvangen.

Rabo ClubSupport
Goed voor jouw club & geweldig voor de samenleving

Raboheader.jpg

Beste relatie,

Iedereen verdient een club. Het is als een tweede thuis. Een plek waar je elkaar ontmoet, elkaar sterker maakt en helemaal jezelf kunt zijn. Daarom versterken wij clubs met kennis, netwerk en geld. Dat is goed voor jouw club & geweldig voor de samenleving.

Leden van Altena Bommelerwaard hebben tijdens de stemperiode bepaald welke financiële bijdrage de deelnemende clubs en verenigingen ontvangen.

Bedankt voor jullie deelname aan Rabo ClubSupport!

Naam: V.V. "Woudrichem"
Bestedingsdoel: Verbouwen van onze kleedkamers
Bedrag: € 1.223,53

De volledige uitslag vind je terug op onze website. Hier vind je ook de videoboodschap van onze Rabo ClubSupport ambassadeurs Erben Wennemars, Amara van Elst en Chaimae Fadis. Klik op onderstaande afbeelding om naar de website te gaan.

Raboheader.jpg