Registratie bij bezoek aan het Bolwerk

10 september 2020 20:45

Jazeker, ook vvWoudrichem zal aan de registratieplicht moeten voldoen. Voor sportverenigingen gelden namelijk dezelfde voorwaarden als die voor de horeca.

Alle bezoekers aan het Bolwerk moeten hiervoor hun gegevens achterlaten t.b.v. van een eventueel GGD contactonderzoek.
NB: Spelers en begeleiders die op het wedstrijdformulier staan of aangemeld zijn voor de training, zijn uitgesloten: deze zijn geregistreerd via de voetbal.nl app/het digitale wedstrijdformulier)

Wij kunnen ons voorstellen dat het achterlaten van gegevens een extra drempel is om het sportpark van vvWoudrichem te bezoeken. Toch willen wij jullie vragen dit wel te doen.

1. Dit registreren is een een voorwaarde om de kantine en terras überhaupt te mogen openen.
  2. De gegevens zullen alleen gebruikt worden bij een eventueel bron- en contactonderzoek van de GGD.
  3. vvWoudrichem kan de omzet in Corona-tijd goed gebruiken, dus help ons vooral het sportpark en speciaal de kantine en het terras open te houden door je gegevens achter te laten en de verspreiding van het Coronavirus te stoppen.
  4. En last but not least…. Bij het bestellen online doen we inmiddels niet anders en ook via de social media kanalen is het achterlaten van je naam, telefoonnummer en e-mailadres, de normaalste gang van zaken.

Wij hebben geprobeerd het zo simpel en makkelijk als mogelijk te houden.

Bij de ingang van het sportpark, op de website, onder deze tekst, de facebookpagina van vvWoudrichem en op diverse andere plaatsen op ons sportpark kan de bezoeker via een QR-code zijn/haar gegevens achterlaten op de website. Zodra je met je camera van je mobiel de QR code scant (maak een foto of gebruik een QR reader), kom je op op de registratiepagina van vvWoudrichem terecht. Laat hier je gegevens (per bezoek!!!) achter. Na 14 dagen zullen de gegevens worden vernietigd. De gegevens zijn puur en alleen bedoelt om bij een eventueel bron en contact onderzoek van de GGD te worden ingezet en zullen door vvWoudrichem niet gebruikt worden voor andere doeleinden.

Voor diegene die geen smartphone heeft, of beschikt over een Nokia 3310 zonder camera😉: analoge formulieren (gewoon papier dus) zijn beschikbaar en kunnen ook worden ingevuld.

Alvast bedankt voor jullie medewerking, alleen samen krijgen wij Corona onder controle!

Het bestuur v.v.Woudrichem

QR_registratie_Bolwerk.jpg