Kantine en kleedkamers weer open!!!

27 juni 2020 21:00

Beste voetbalvrienden

Vanaf 1 juli vervallen de beperkingen op het voetbalveld en mogen we naast onze voetballende leden ook weer bezoekers en toeschouwers op het bolwerk ontvangen.

Gelukkig mag er weer heel veel, mits we ons blijven houden aan wat premier Rutte de basisregels noemt, waaronder de 1,5 meter afstand houden, vaak de handen wassen, drukte vermijden en thuisblijven als je ziek bent.

Maandag hebben we als bestuur besloten om het bolwerk en kantine elke donderdagavond en zaterdagmiddag/avond te openen voor onze leden gedurende de maanden juli en augustus.

Alles met in acht neming van de Covid 19  maatregelen.

In de kantine is een looprichting uitgezet, de ingang en uitgang is een andere deur.

Er zijn niet meer tafels en stoelen aanwezig  in de kantine dan het aantal toegestane personen, we zorgen voor een groot buitenterras, er zullen geen sta tafels aanwezig zijn voor de volwassen leden, we vragen jullie om een eigen klapstoeltje mee te nemen, zodat de 1,5 meter regel goed uitgevoerd kan worden.

Bij de ingang  van de kantine  hangen de geldende hygiëneregels.

De kleedkamers blijven nog even gesloten maar zullen normaal gesproken vanaf 18 juli weer voor een ieder te gebruiken zijn.

De activiteitencommissie en de vrienden van vv Woudrichem zullen in samenspraak activiteiten organiseren op het bolwerk. Jullie zullen hier z.s.m. via de site en social media van op de hoogte gebracht worden.

Er staat een jeugd dag in de planning, het zomeravond voetbal wordt opgestart en proberen we oefenwedstrijden vast te leggen

De seizoen afsluitdag, vraagt nog te veel aanpassing op de 1,5 meter afstand, deze verzetten we naar eind augustus .

Ondertussen is er zoals vele volgers zullen hebben opgemerkt, hard gewerkt aan het vervangen van het hoofdveld. Tot nader order mag dit NIET betreden worden.

We verwelkomen jullie graag op het bolwerk. Hou de site , social media in de gaten voor de laatste up-date. Laten we met elkaar gezond en met wijsheid dit seizoen afsluiten en het nieuwe seizoen met frisse moed opstarten.

We hopen jullie allemaal vanaf 1 juli te zien op ons ‘vernieuwde’ bolwerk.

Het bestuur.