We zijn weer begonnen

GVV'63 1

17 augustus 2021 20:00

Onbekend

Het seizoen 21 – 22 breekt aan en dus gaan we weer van start met enkele oefen wedstrijden. We beginnen de eerste wedstrijd tegen, GVV, de mannen uit Gameren. Nadat de verkenningsfase voorbij was het een aanval over links. Junior de Bok werkte de bal voor het doel en Roy kon afwerken. 1 – 0. Op het randje van buitenspel en het doelpunt werd afgekeurd. Wel zag je dat het daardoor meer op zijn plaats viel en de opbouw werd gegroepeerd goed ingevuld. Vanuit de verdediging gingen Jamy en Wilty bij toerbeurt mee in de aanval. We zien nog Wilty missen na een voorzet van Roy en een bal op de lat terug het veld inkomen. Na 58 minuten in het Danny S die aan de bal komt zich tussen 2 man vrij speelt en met links de 2 – 0 laat aantekenen. De spits van Gameren, Rob Kreling, gaat goed door en weet de 2 – 1 binnen te werken. Hierna zien we hoe de linksbuiten van Woudrichem, Casper van Kleef, binnen enkele minuten 2 keer de trekker weet over te halen. Eerst rond hij een voorzet van Dillis bekwaam af,3 – 1, en een minuut later krijgt hij de bal op links aangespeeld en met een leuke actie bij de zijlijn geeft hij de verdediger het nakijken, op snelheid nog enkele spelers voorbij lopen en hard de bal binnen schiet 4 – 1. We hebben in deze eerste partij toch weer enkele leuke dingen gezien door de aanwas vanuit onze jeugd.