2 nieuwe leden van verdienste

1 mei 2022 19:00

Op de algemene ledenvergadering van 11 april jl. zijn door het bestuur een tweetal leden voorgedragen als lid van verdienste. Deze voordragen zijn vervolgens door de aanwezigen op de vergadering unaniem aangenomen.
Het betreft;

Henk Struik

Henk is al reeds ruim 55 jaar lid van onze vereniging en is daarin 15 jaar speler geweest van het 1e en 5e elftal. Ook in het 2e elftal heeft Henk zijn kwaliteiten getoond. Ook heeft Henk de functie van assistent trainer bij het 1e ingevuld en is jarenlang de trouwe verzorger van ons 1e elftal geweest.
Ook als trainer heeft Henk zijn sporen binnen onze vereniging verdiend. Na eerst als jeugdtrainer te hebben gefunctioneerd traint en coacht Henk al 15 jaar onze dames. Tenslotte en zeker niet onbelangrijk is Henk al jaren lang een trouwe sponsor van onze vereniging en is hij altijd bereid om iets voor de club te doen.
Henk was onder valse voorwendselen naar de ledenvergadering gelokt zodat hij direct uit handen van onze voorzitter de bijbehorende oorkonde en bloemen in ontvangst kon nemen.
Lid_van_verdienste_Henk_Struijk.jpg

Gerrit van het Einde

Gerrit is begonnen als spelend lid bij het 6e en later het 5e. Al snel is hij hiervan teammanager geworden, wat overigens in die tijd nog gewoon leider heette. Deze rol heeft Gerrit maar liefst 22 jaar vervuld. En met succes, hij regelde altijd zijn eigen staf en spelers sloten altijd graag bij hem aan.
Daarnaast is Gerrit wedstrijdsecretaris geweest, organiseerde hij loterijen en haalde hij jarenlang heel veel geld op met 3 uit 15. Hij trainde de jeugdteams van zijn zoons en leverde waar nodig hand en span diensten.
Ook zat Gerrit in de activiteitencommissie en verzorgde vanuit deze rol, samen met anderen, onder andere de kindercarnaval en activiteiten rondom sinterklaas en pasen.
Daarmee houdt het nog niet op, Gerrit was jarenlang de grote motor achter de maandelijkse bingo en stond en staat al jarenlang achter de bar, vooral op zijn geliefde donderdagavond.
Gerrit was helaas niet aanwezig op de ledenvergadering maar is, zoals hij zelf graag wilde, op ‘zijn’ donderdagavond, in aanwezigheid van ‘zijn’ mensen alsnog door onze voorzitter in het zonnetje gezet.
Lid_van_verdeinste_Gerrit_van_het_Einde.jpg