Damian Groenevelt keert terug bij v.v. Woudrichem

15 maart 2022 8:00

Damian Groenevelt keert komend seizoen terug op Het Bolwerk. De 26-jarige verdediger trok 2 jaar geleden naar de fusieclub BZC ‘14, maar zal na 2 seizoenen terugkeren in Woudrichem.

Damian heeft de gehele jeugd van v.v. Woudrichem doorlopen en was de afgelopen jaren actief in het 2de elftal onder trainer Jan van Straten. Na de nodige ervaring te hebben opgedaan bij BZC '14 en het feit dat Damian een echte Woerkumse jongen is, zijn wij blij met zijn terugkeer. Hij zal komend seizoen deel gaan uitmaken van de selectie van Gerrie Schaap.

Welkom terug Damian!