In memoriam: Joop Worrell

21 januari 2022 20:30

Afgelopen week bereikte ons het droevige bericht van het overlijden op 83 jarige leeftijd van Joop Worrell.

Joop_Worrell.jpg
Joop was al ruim 54 jaar een zeer betrokken en gewaardeerd lid van onze vereniging. In het begin heeft Joop met regelmaat opgetreden als  scheidsrechter en zorgde hij voor enige sponsorinkomsten voor onze vereniging.

Joop was regelmatig op ons sportpark te vinden en heeft zodoende alle hoogtepunten van onze vereniging van de laatste decennia van dichtbij meegemaakt. Daarnaast was Joop met regelmaat langs de lijn te vinden als toeschouwer en supporter bij zijn kleinzoon Maikel.

Namens het bestuur en alle leden wensen wij Petra, Raoul, Karin, Tanja en Ruud en de kleinkinderen veel sterkte toe bij dit verlies.