Winnaars en uitslag Grote Clubactie 2021

28 december 2021 10:15

De uitslag van de Grote Clubactie 2021 is inmiddels bekend!

Het lotnummer vind je bij de betaling van het lot op het bankafschrift.

Via deze link kan je checken of er een prijs op je lot gevallen is:  https://lotchecker.clubactie.nl/

Voor de jeugdafdeling  van vvWoudrichem bracht de actie het mooie bedrag van € 2.845,20 op!

GCA2021.jpg

Alle lotenkopers en de lotenverkopers: heel erg bedankt hiervoor!

De beste drie verkopers van vvWoudrichem zijn:  Noel van Wijk, Kyra Tromp en Nick van der Stelt.

Zij krijgen in januari te horen op welke plek ze zijn geëindigd en welke prijs zij gewonnen hebben.

Daarnaast zullen alle lotenverkopers die meer dan 11 loten hebben verkocht een waardebon voor iets lekkers ontvangen. Nadere info hierover volgt later.

Nogmaals bedankt en tot volgend jaar!

Organisatie Grote Clubactie vvWoudrichem