Steun onze club gratis via OnzeClubwinkel

8 december 2021 10:30

Kerst staat weer voor de deur. Koop nu je cadeau's via Onzeclubwinkel en sponsor de club gratis!

Op de thuispagina van de website staat een banner van Onzeclubwinkel. Door op deze banner te klikken verschijnt een overzicht van tientallen webwinkels, waaronder Bol.com, Coolblue en Zalando. Elke aankoop bij een van deze webwinkels levert v.v. Woudrichem een commissie op terwijl je zelf dezelfde prijs betaalt, het kost je dus niets extra.

Dit geldt natuurlijk niet alleen voor de maand december. Sponsorkliks kan het gehele jaar door gebruikt worden. Dus denk eraan: koop je online? Doe dat dan via de website van v.v. Woudrichem.

Alvast bedankt!

hoehetwerktclubs.png