Ledenmutaties

8 oktober 2021 11:15

Vanuit de vereniging wordt er regelmatig informatie gestuurd naar onze leden. Dit gaat via allerlei kanalen: clubkrant, website, groepapps, mail en soms zelfs per post (verspreiding van de clubkrant bijvoorbeeld).

Het is daarom belangrijk dat wij over je juiste contactgegevens beschikken.

Helaas blijkt vaak dat nieuwe mailadressen, telefoonnummers, adreswijzigingen of zelfs opzeggingen niet worden doorgegeven (of alleen aan de leider en dat is niet voldoende). Hierdoor kan het gebeuren dat belangrijke informatie jou niet bereikt.

Geef daarom alle wijzigingen ook door aan de ledenadministratie! Dus heb je een wijziging? Neem dan gewoon even contact met mij op via [email protected] of pas het zelf aan via de Voetbal.nl app.

Mocht je in de afgelopen 5 jaar verhuisd zijn, een ander mailadres hebben gekregen of wellicht een nieuw telefoonnummer en je weet niet zeker of je het hebt doorgegeven? Of wellicht weet je niet of er überhaupt een telefoonnummer of mailadres van je staat geregistreerd? Mail het voor de zekerheid gewoon nog een keertje. Dan weet je zeker dat je alle informatie van ons ontvangt.

Alvast bedankt voor de medewerking!

Met vriendelijke groet,

Christel Borg