Gezocht: Trainer JO17

24 maart 2021 11:15

vv Woudrichem is op zoek naar een nieuwe trainer voor de JO17.

De Jo17 speelt op derde klasse niveau. Als trainer van onze JO17 verzorg je de trainingen op maandag en woensdagavond en verzorg je de wedstrijdcoaching. Je beschikt over een coachende manier van leidinggeven, sociaal,  aandacht voor het individuele kind en communiceert gemakkelijk op de verschillende niveaus binnen onze vereniging.

Een van de pijlpunten uit de voetbalvisie van vv Woudrichem is de doorstroom van jeugdspelers naar ons eerste en tweede elftal, eea is weer gegeven in ons jeugdbeleidsplan versie 2020. Vanuit je functie van trainer van de JO17 zul je dan ook frequent overleg voeren met zowel de technische commissie, trainer JO 19 en JO16 en hoofd opleidingen. Van de trainer van de JO17 vragen wij daarnaast dat hij/zij is bereid het spelsysteem te volgen zoals aangegeven in ons jeugdplan, ruimte biedt voor individuele ontwikkeling van jeugdspelers en herkenbaar als persoon en onderdeel van de totale  jeugdafdeling van vv Woudrichem. De trainer van de JO17 is in het bezit van een TC 3 diploma of ben je bereid dit te halen.

Binnen vv Woudrichem is het standaard beleid dat voor iedereen die met jongere werk een VOG zal worden aangevraagd.

Mocht je naar aanleiding van bovenstaande vacature vragen hebben dan kun je contact opnemen met ons hoofd opleidingen Aljan Dekker ([email protected]) , sollicitaties kunnen worden gericht aan Remco Pronk, bestuurslid voetbalzaken ([email protected])