Update: Wat te doen bij.. en FAQ

14 oktober 2020 13:15

De vereniging wordt, inzake de omgang en gevolgen van het coronavirus, ondersteund door de KNVB.

Zo heeft de KNVB o.a. een stappenplan opgesteld aangaande ‘wat te doen bij een (mogelijke) coronabesmetting. Wij als bestuur delen deze informatie graag met onze leden zodat voor iedereen duidelijk is wat de procedures en gevolgen zijn mochten wij als vereniging met één of meerdere besmettingen te maken krijgen. Kijk het onderstaande stappenplan op je gemak even door zodat het ook voor jou duidelijk is.

Daarnaast heeft ook het NOC/NSF een overzicht gepubliceerd met de meest gestelde vragen (en antwoorden daarop) n.a.v. de aangescherpte maatregelen zoals die op 14-10 zijn ingegaan. Je kunt deze hier terugvinden.

Cor1.jpg

Cor2.jpg