Algemene Vergadering vv Woudrichem

10 september 2020 22:30

De corona crisis beperkt ons in fysieke ontmoetingen, de algemene vergadering die gepland stond op 12 oktober 2020 kan niet op normale wijze doorgaan.

Het is de vraag hoe je hier het beste mee om kan gaan.

Er is veel mogelijk, zeker nu  de tijdelijke Corona spoedwet is goedgekeurd.

We zouden mogen kiezen voor een  algemene vergadering via de elektronische weg.  Ook is er de mogelijkheid om de  Algemene Vergadering uit te stellen met een maximaal termijn van 4 maanden na de datum waarop deze volgens de statuten of de wet gehouden zou moeten worden.

Veiligheidshalve lijkt het verstandig indien er geen  dringende / belangrijke beslissende bestuurszaken op de agenda staan de algemene vergadering uit te stellen

Omdat wij, vv Woudrichem digitaal nog niet zo heel goed zijn ingesteld en onze oudere betrokken leden weinig tot niet digitaal onderlegd zijn vraagt het bestuur  de leden toe te stemmen  de Algemene Vergadering te verplaatsen naar 18 januari 2021.

Indien er bezwaar is tegen het verzetten van de vergadering vragen we u dit via de mail, met toelichting toe te sturen naar [email protected]

Het Bestuur